onsdag 23 juni 2010

Whiiiii....

Vilken kanondag det vart idag, när jag hämtat kidsen så gick vi hem o hämtade lite grejer sen tog jag sällskap med grannen och hans två barn och så gick vi och köpte glass och barnen lekte i lekparken vid campingen.

Sen hem o lekte ute, sen kom Johan o Tyra-söt med en plastpool så alla 5 barnen plaskade o hade det skojjsigt, så gulliga, tre små knubbiga nakna tjejer som plaskade o skrattade och två busiga killar som kastade m badbollen (som dock gick sönder)


Sen gick vi till affären o handlade lite kvällsmat o sen hem o bums i säng.
Har pratat m min babe över en timma i telefonen, saaaaknar honom så, älskar att höra hans mysiga röst.
Och i morgon ska vi till min mormor en sväng innan vi drar till Nyköping, morsan o lillebror kommer åxå dit=)

Midsommar kommer bli döskojj, kommer va massa barn som mina gullisar kan busa med!
Äta gött o kanske tröcka ner en kall cider eller två ;-p Är ju trots allt Midsommar!

Nee nu ska ja strax boka tågbiljett till i morgon:)

Me and my sweet sis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: