onsdag 30 juni 2010

klockan börjar ticka i väg något alldeldes..

halv ett straxx...
Och Johanna borde tänka på refrängen.

Har precis druckit kaffe m cissi o tagit en duch, rakat de lurviga o lite mer privata ställen, vem vill va vildvuxen när det är kärlekshelg på G?

I morgon ska ja utföra mindre roliga men ack så viktiga ärenden, sen ska här slappas o stekas på vätterstranden med mina små barn o kära mamma.

På fredag åker jag som sagt till roligare vyer o på lördag ska jag å loverboy inhandla miniplagg till en lite dam som fick se dagens ljus i går natt=) Whiiii va skojj.

Älskar att shoppa till bebisar, är såå bebissugen, lär väl dröja för egen räkning.
Det kommer väl när det kommer...överlämnar det beslutet till ödet ;)

Nehee Om man ska ta tag i saken, slänga sigHar ju trots allt städat o tvättat som en dåre idag, vart halvt barnvakt å 2 söta små kryp som kallas barn idag med :-D

Näääheeeeeeeeeee Natti nattiiii och en stor blöt puss till min älskade som har en tjuvens tandvärk :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: