tisdag 8 juni 2010

Lägg ner nu!

Snälla, ber dig vänligen sluta.
Sluta med vad? Jo att försöka svartmåla mig, sluta anmäl mig och snälla sluta visa upp det där förbaskade sms för hela världen.

Alla jag känner vet att det inte är jag ändå, precis som du vet.

Skulle jag skicka någon som så fint skriver med mitt namn så skulle jag väl för fan stå för det själv.
Jag skulle aldrig hota ett barn, o inte dig heller. För det finns ingen mening med det.

Man kan inte säga till dig att sluta personligen heller (därför jag gör det här) för då anmäler du det också, därför jag gör det inför 200 läsare istället.

Du är sjuk på riktigt, som inte kan ta ansvar för ditt egna liv, utan hakar dig fast vid andras och i detta fall mig. Låt mig va.

Jag hatar dig o du hatar mig, sluta läs min blogg för det första. Finns ingen andledning att följa mitt liv.

Och sluta tyck synd om dig själv o hitta på saker, en vacker dag kanske någon skullle vara elak mot dig på riktigt, hur skulle det va då?! När alla skrattar åt dig?! Ingen tror på dig?
Blir lite "pojken o vargen" över det hela.

Och nej jag är inte psykiskt sjuk, och är ingen dålig mamma, inte heller narkoman. Allt detta har jag papper på så snälla söta rara, SLUTA!

Skaffa ett jobb (du skulle passa utmärkt på en skvallertidning) o ett liv istället!

10 kommentarer:

  1. Tycker det är en rätt intressant grej du tar upp men jag tycker du inte behöver ta upp att du aldrig skulle göra ett barn illa, det är inte du som behöver bevisa nått det är hon, det kallas rättssäkerhet vetu :) Finns inte en chans på denna jord att ett sms skulle leda till någonting, det går inte att bevisa att det är du ens, finns ju trots allt bara 70796 kvinnor som har förnamnet Johanna i Sverige enligt SCB så varför just du även om det skulle vara en johanna? löjligt tilltag det där :)

    SvaraRadera
  2. Vad står det i sms:et?
    Verkar vara en mycket sjuk människa du har att göra med!

    SvaraRadera
  3. ..vem är den hemska människan..

    SvaraRadera
  4. Gissa tre gr... Börjar på S

    SvaraRadera
  5. det står "jag ska döda dig, det kommer ske snart, för det har jag lova Johanna. Först ska jag döda din dotter sen dig"

    JAg har inte gjort de hon har gjort de sj.
    Hade ja skcikat ett sms m mitt egna namn hade ja iaf stått upp för det!

    SvaraRadera
  6. ..snälla kan du koppla på mobilen...vill gärna prata med dig.

    SvaraRadera
  7. ..den mobilen med 16 i slutet...eller ring mig du har fått mitt nr...

    SvaraRadera
  8. vem är det jag ska ringa?? Nee mitt nr slutar på 407

    SvaraRadera
  9. Tipps till alla anonyma som vill bli kontaktade.

    under textfönstret så ser du "Kommentera som" ovanför anonym som du alltid väljer så kan du skriva välja ditt namn/webadress, klicka på denna.

    Skriv ditt namn.

    och vips så kommer johanna ha mycket enklare att få tag på dig :D

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: