fredag 4 juni 2010

Sitter...

I en jävla väntasal i Norrköping, suttit här 45 min och det är 35 min kvar till mitt tåg mot Markus går.
Shit, e verkligen skitsurt, har suttit på en skitvarm swebuss och guppat i 2 timmar innan detta med... Gaaah vill bara vara framme nu. Pussa på min pojke, o ligga i gräset o kolla rakt upp i himlen.

Varmt o gott är det ute i dag med och det är ju fantastiskt bra!

är i valet o kvalet just nu om ja ska gå ut o röka, problemet är bara det att finns inga bänkar vid perrongen, så går jag från denna svala väntsal finns rinsken att jag inte har någon sittplats kvar sen :-S och det vill jag ju inte.

En annan grej jag filosoferat rätt mkt över under alla timmar jag det senaste halvår spenderat på tågstationer är att på varenda jävla Station finns det minst en "alkis" som typ bor på stället, letar bukar osv.

Är inte det rätt facinerande? Ja menar hur kul är det ju knappast.

Ajaa ska väl ta den där ciggen nu, får fan tvångtankar av att sitta här!


7 kommentarer:

  1. Någon som vet mer än du tror6 juni 2010 kl. 15:14

    Har du tagit bort dina arga inlägg för att du fick en motanmälan? Jag trodde att man som förälder visste att man inte hotar barn. Så jävla fegt!

    SvaraRadera
  2. ?
    Inget inlägg borta, o hotar barn skulle jag aldrig göra Sofia lilla.

    SvaraRadera
  3. Någon som vet..7 juni 2010 kl. 13:18

    Nej johanna. Det är inte Sofia. Du vet mycket väl vem jag är. Jag blir förbannad när jag får höra sånt här! Hon ringde väl inte soc bara för att va dum fattar du väl. Men men.. Mvh E

    SvaraRadera
  4. Nep vet inte vem du är, och bryr mig inte heller, jo det gjorde hon.
    Sitte rman hemma hos mig o säger saker om sig själv för att sen ringa soc o anmäla mig för det som man sagt om dig sj då gör man det av elakhet.
    Att sen sittta o skicka sms till sig sj från ett kontantkort o på bekostnad skrämma sitt lilla barn är fruktansvärt.

    Personligen skulle jag ALDRIG dra in några barn i något,i mona ögon är barn alltid oskyldiga o ska inte blandas in i vuxnas barnsligheter.
    Mig personloigen förstår jag bara inte hur man skakar av sig denna igel.

    SvaraRadera
  5. "Någon som vet" ganska intressant att du säger att du inte är sofia, det är ju ingen som hävdat att du är sofia?

    SvaraRadera
  6. Varken jag eller johanna kan komma på vem du är eftersom du inte riktigt verkar ha en bild av världen som stämmer överens så föreslår jag att du säger vem du är. Anonymitet innebär per automatik att ingen människa lyssnar ändå, vem lyssnar på en person som har åsikter den inte vågar stå för öppet?Jag vågar däremot hävda att du ÄR sofia, sedan länge har du projicerat dina egna fel och brister på johanna och spytt galla åt alla håll och kanter, är du så naiv att du inte tror folk får reda på saker och ting? du vet inget om mig men jag vet rätt mycket om dig sofia, hur du ser ut och sånt vilket gör att jag känner igen dig. När jag är i gränna och hälsar på finns det faktiskt tillfällen vi sprungit på varandra och jag hört dig spy ur dig elakheter om johanna utan att du vetat om att jag varit närvarande.

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: