måndag 7 juni 2010

Whii

Nyss hemkommen från en fantastiskt mysi, avkopplande o föga romantisk helg.
Solat vid poolen o kelat massor.
Vi har pratar en massa o tagit ett beslut som tillsvidare får vara lite halvhemligt =)
Pirrar dödsskönt i kistan vid minsta tanke iaf=)

I helgen kommer han hem min man, Vi ska till Sofie en sväng på lördag, är barnlediga då!
På fredag blir det nog soffmys <3
Ah, har inget att skriva. Inte mer än att personen i fråga som tydligen tänker offra sin högerarm för att få mig smutskastad ivrigt läser min blogg (vilket är onödigt eftersom hatar man någon är ignorans bästa medicinen)

Personligen tar jag inte åt mig så mkt, vet ju min oskuld, dessutom har hon ju inte det mest pålitliga ryktet i denna stad.

=) God natt på er folket!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: