onsdag 28 juli 2010

Åh vill ha imorgon NU!!

För då åker jag till min lilla bobsi.
Saknar honom så mkt att jag rev fram en halvsmutsigt skjorta ur smutstvätten i går, burrade in den under näsan och låg och sniffade in hans kroppsdoft och gosade med den som ett barn med sin snuttefilt!

Att den man älskar kan dofta så fantastiskt gott är ju fan sjukt, önskar det fanns Lukt-bloggar så jag kunde visa hur underbart han osar min lilla man.

Har vart hos mamma en sväng idag, vi käkade lunch på johans och sen åkte vi hem till henne och låg i solen och njöt och planerade inför mitt o Markus bröllop, spännande!

Ska lägga mig en stund på soffan, är jättetrött!
Har iaf vart en ångestlös dag idag... Skönt!

Puss

4 kommentarer:

  1. Fint :)
    De där orden ska jag tatuera in på söndag :) Skumt att du skrev det nu haha.

    Hoppas ni har det trevligt som fasen nu i helgen!

    puss å kram

    SvaraRadera
  2. haha va skumt, jag ska nämligen göra den i nacken. vem är det btw? :-)

    SvaraRadera
  3. Vaa? Jaha, men då får jag väl överväga att hitta något annat latinskt visdomsord. Fast jag skulle göra
    "Amor vincit omnia et nos cedamus amori"
    Och sen Tyra och Johan. Eller något liknande. Har bestämt tid redan :P
    jaja vi får se.

    SvaraRadera
  4. Ahaa e du Amanda=)
    Jasså? trodde inte du ville göra namn :-O
    aa men gör den du, ja kan hitta nått annat, jag har ingen tid inbokd =)
    vart ska du ha den? Pöss

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: