tisdag 27 juli 2010

Fy fan vilken skitdag...

För att lägga handen på brösten och vara helt ärlig ska jag medge att dagen idag- Tisdag, fan varit en riktigt plåga, har vart barnledig. Va ska man göra när man aldrig är barnledig och väl är det?? Jo njuta har jag hört.

Men inte jag, har legat i sängen HELA dagen, sovit och gråtit helt utan att veta varför från och till ett dygn nu typ.

Hasade mig upp o hoppade i mysbrallorna vid 16 tiden för att Nicki ville ut o rastas på en lång promenad hasade mig fram söndergråten bakom solbrillorna och väl hemma frusen fast med svetten rinnandes under kläderna upptäckte jag att jag låst mig ute.

Så där står jag BARFOTA i trapphuset med lång näsa (fick ofantliga skavsår under promenaden så va tvungen att ta av mig dojjorna)

Började naturligtvis stortjuta, ringer Markus för sjuttioelfte gången och huklar fram mitt besynnerliga öde, hade turen att cissi som har en extranyckel till mig kom hem precis så ja kom in.

Lade mig direkt under täcket tyckte synd om mig själv o bara böööööööööölade...
utan att återigen veta varför.
Skickade iväg ett sms i ren desperation till Barnens far o frågade om jag inte kunde få hem åtminstone ett barn?!

Det gick dessvärre inte eftersom dom skulle ut och campa=(

Klädde på mig vid nio tiden och med sänkt huvve gick jag bortåt för att krama mina åkommor, kramade dom i ren övertygelse att vi aldrig mer skulle få träffas ungefär.

Till råga på allt klämde jag tess lår i bilbarnstolsbältet så gråten trängde på ordentligt i halsen.

Nu har jag duschad, pratat m Markus som i ett desperat försök till att muntra upp mig faktiskt får mig att le emellan gråtattackerna, jag hoppas till gud att morgondagen kommer vaknas med glädje.

Denna dag har vart hemskt! Vidrig, att vi fick reda på det vi misstänkt jag o Markus va ett hårt slag även det men livet går vidare och vi har fler chanser.

Antar att jag ska försöka sova (igen) för att denna dagen ska få sitt slut, ska boka Biljett bara så jag kommer till Markus på torsdag.


Saknar honom något kollossalt!
God natt! Hoppas fan att ni andra haft mer tur med er idag!!

a onblur="try {parent.deselectBloggerImageGracefully();} catch(e) {}" href="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjRODgo5f5gbLEUcEoQEabe2KnwpHf9Pms-fOXFhrbeal71uRGkEQHJXdZDO-ndMhG7xfD2rDEo5XCgJoSTK5oiZDXNWVwVMQxrDO9n4o-ODxrHPfKm5ydiwtjwaookn__BofiUXWRIeIc/s1600/ma.jpg">

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: