måndag 19 juli 2010

alla älsklingar hemma!!!

Känns härligt, Min man är och hämtar medicin och barnen är ute och leker, sj har jag precis tagit en skön dusch.
Saknat Kiddies som fan faktikst, även om helgen mest rusat iväg.

Har haft de döö mysigt, i fredags va vi nere vid hamnen o promenerade, i lördags satt vi en stund på vätterstranden , klippte några öl o sen på Råslätt, vart piren i jönköping sen en sväng medans vi väntade på bussen hem. Åkte hem tidigt.

Markus dricker ju inte så är kanske inte jätte roligt att se på.

I går tog vi en fika på Ikea, tog en lååång promenad genom jönköping o sen vart d film en stund hos Falle, o sen hem o gosa ner oss i soffan framför en film till.

Idag ska vi hämta Markus saker så han kan ställa in sina möbler o sånt här..Whiii kommer kännas ännu mer som han bor här då!
Mange ska hjälpa oss.
Känner ett extremt lyckorus i hela mig...UNDERBART!! Är kärare än någonsin!!
Nu ska ja städa upp hemma lite innan mannen kommer hem!!

Puss





2 kommentarer:

  1. ni är så fina hjärtat <3

    SvaraRadera
  2. Vilken snygging som sitter till vänster ;)

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: