måndag 19 juli 2010

Otrohet!

Som jag skrev på aniktsbok så såg ja ett program där folk va otrogna till höger och vänster, kan inte fatta hur man har ryggrad till det?!

Även fast "fröken sabotör" försöker påvisa något annat (såklart tror ingen på henne och definitivt inte Markus) så skullr jag aldrig i mitt liv ens överväga närkontakt med en annan man (eller kvinna på det viset)

Kan inte ens föreställa mig den ångest jag skulle drabbas av, inte bara för att det är en oskriven lag om att man inte får, utan för att jag inte VILL. Och för att hur i helvete kan man påstå sig älska någon för att sedan krossa sni käreste Hjärta för ett sketet ligg?

För det första har man kasst sex m sin parter, varför inte kommunicera igenom det och göra en förändring?
Och får man inte sex hemma som många också har som ursäkt varför inte bara vänta ut det?
Ja menar jag vill inte ha sex med någon annan än Markus, och för den delen har jag aldrig haft bättre se ever både kroppsligt och känsomässigt.

Skulle vi få någon form av problem så pratar vi ut om det och finner en lösning.
Vi älskar ju varann, vi ska gifta oss om mindre än ett år och vi håller stenhårt i det som heter "nöd och lust"
Vi kommer inte lämna varann för små eller stora problem.

Vi kommer tillsammans arbeta oss igenom det som kommer.

Är vi oense så får man mötas halvvägs. Vad är det annars för vits att lova varann i nöd och lust??
Då är det ju just NÖD o Lust. Ända andledningen för mig att ta ut skiljsmässa är om man inget känner för varann längre, har man försökt få tillbaka glöden och gjort allt utan resultat är det kanske lika bra att inse sitt misstag och gå skilda världar.

Från vår sida kommer dock inte det inträffa, det kan jag säga med stor säkerhet!

Längtar grymt till dagen D nästa sommar när vi blir man o hustru. Älskar tanken på att få spendera resten av mina levande dagar med Markus, att aldrig mera få älska med någon annan än just honom.

En kick av bara tanken! Sjukt vad man kan älska en annan människa. Tycker det är coolt, tvåsamheten överhuvudtaget är coolt, kärleken är cool..Underbar!

Nu ska ja fixa mina naglar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: