fredag 23 juli 2010

hatar att allt har ett slut...

Som tex denna vecka? Vart tog den vägen?

Har minst sagt haft en underbar vecka, fylld med kärlek, och skratt. Han gör så tokiga grejer så jag älskar bara honom ännu mer.
I dag orkade inte barnen gå o Markus orkade inte bära sin tunga resväska till ryhov så vi tog en kundvagn o slängde ner både packning o barn däri å sen promenerade vi .

I går målade vi klart i vardagsrummet och lite så, känns skönt.
Nu när vi kom hem efter att ha vinkat av baby vid tåget så kändes de som den grymmaste av alla slag i hela världen i hjärtat, bölande som en idiot när han hoppat av tåget.

saknade av honom ilar fan i hela mig. Ska visserligen till honom i helgen, har jag tur får ja komma redan på ons-tors.

Lillan till råga på allt Vattkoppor, fast de e mest skorpor kvar.

Fyyy fan vad jag vill att allt detta ska vara över snart så jag bara kan ha min Man hemma på heltid.
På måndag ska jag iaf boka kyrka o lokal (till bröllopsfesten) gäller att va ute i hyfsad god tid.
Kommer bli den lyckligaste dagen i mitt liv!!


Lite bilder från Veckan iaf...








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: