torsdag 15 juli 2010

Älskar dig min fina underbara Markus!

16 kommentarer:

  1. men skit i honom, ta mig istället, kan göra dig lycklig. för mig recker dä m at bara få titta på dej...

    SvaraRadera
  2. Ähhh Tack men nej tack.
    Är fullkommligt överlycklig med den man jag har.

    SvaraRadera
  3. va tvär du är :( kan ge din kropp allt den vill ha, du skule aldrig vilja vara m en annan man efter det. skulle kunna åka mina 45 mil bara för att se en skymt av dig, det vackraste jag sett.

    SvaraRadera
  4. Ursäkta?? Känner jag dig ens?
    Jag har redan fått uppleva allt jag vill med MIN MAN, han kan nog ge min kropp det den behöver och mer därtill så NEJ!!!

    SvaraRadera
  5. hon e min:)min fru min lille<3

    SvaraRadera
  6. nä men kan få lära känna om du vill. har han en tunga som min då?Vill fota dig naken.

    SvaraRadera
  7. vem e du ??? som sitter o raggar på min tjaj??

    SvaraRadera
  8. va fan e de med dej??
    e du sjuk eller?? va fan säger du?? vem e du?

    SvaraRadera
  9. dä ska vel inte du bry dig om. Fritt land eller.
    Låt henne välja sjelv. Du känner inte mig ändå för jag känner inte dig.jag kan någ få henne om jagf vill det.Och du borde vaqra rädd om henne för en så vcekr tjej är svår att finna. dessutom borde du holla hårt i henne. tönt är du!

    SvaraRadera
  10. japp o hon väljer mej men du skriver skumma kommentarer skaffa dej en egen prinsessa:)

    SvaraRadera
  11. jag kan någ skasffa mig en egen om jag vill mnen jag tycker din brud är seig porrig och sjukt vacker vill ligga med henne. smaka på hennes kropp. ha henne som min docka och skäma bort henne.får väl se om hon stannar hos dig för evigt annars tar jag henne direkt.

    SvaraRadera
  12. Tar henne direkt?
    Jag tror nog att jag har en egen vilja, och jag ska gifta mig m Markus av en ända enkel andledning och det är för att jag älskar honom och vill leva hela mitt liv med honom så lägg ner det här är pinsamt för mig.

    SvaraRadera
  13. a men hon är min mitt allt:)okej????

    SvaraRadera
  14. En tuff brud som gillar en annantuff brud!15 juli 2010 kl. 08:33

    Asså jag känner inte Johanna, men har följt hennes blogg ett tag och bara undrar vad det är för en jäkla felstavande tönt som vräker ur sig sådana låga saker om en tjej som han skall föreställa vara intresserad av, väx upp och skaffa dig en ordbok och ragga på singlar!
    Och till dig anonym längst ner, Är det över huvud taget din ensak? Låter mer som klassisk svensk jantelag och avundsjuka... Sköt ditt eget liv och skit i andras!
    Johanna - Njut av att vara kär, jag diggar dej!

    SvaraRadera
  15. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  16. K.P för fan sök en dyslexipedagog :)
    är ju för fan så jag blir generad av hur dåligt du skriver haha :D

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: