torsdag 15 juli 2010

Dagen för dagen m stort D =)

I morgon kommer min babyplutt hem.
Definitionen av baby är såklart helt olika, men för mig i detta ämne menas min man!
Vi kommer ha en hel helg helt för oss själva =) och nästa vecka kommer barnen så vi ska ha ruskigt roligt & Mysigt ;)

Min dotter säger att hon brutit benet bara för hon har skavsår och en plåsterlapp på foten, så hon kryper ist för att då...Dahh!

Idag tänkte vi dra över till visingsö med barnen, måste göra saker hela tiden annars blir dom helt överaktiva de små liven haha.

Måste vika min tvätt också som ligger o väntar, personligen väntar jag på att den ska vika sig själv och få ben och gå in i garderoben helt själv. Vore i så fall världens jävla grej! Men tvivlar på att det kommer ske.

KÄnner mig hyfsat pigg idag, tros en tårdrypande natt full av saknade, saknade Markus ännu mer när man e sådär jävla ledsen så då lipar man bara ännu mer =(

Får prata om det i helgen. Skönt att ha honom, en man alltid kan prata med !

Kolla in mitt vackra flickebarn!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: