måndag 5 juli 2010

Hmmm...

Fortfarande inga kommentarer trots att jag bett om det =( tråkigt!

Jag som inget har för mig om kvällarna, så vill ju kunna frossa i sånt skojj.
Men men... Bläää på er.

Va ute o gick innan m mina gullisar, hade handlat lite mat o varsin pilbåge till kiddiesarna som dom frenetiskt tjatat om.

På hemvägen möter vi fröken Ond, som enligt min mening helt klart är den mest elaka och mest intrigskapande levande varelse jag någonsin mött.

Förstår inte VARFÖR hon hakat sig fast vid att försöka sabba just mitt liv, till hennes besvikelse lyckas hon dock inte, MEN börjar faktiskt reta mig någon enormt nu
och snart anmäler faktiskt jag henne för förtal.

Har blivit anklagad o anmäld för diverse saker alltifrån Djurplågare, knarkare, barnmisshandlare..mordhot, självmordsbenägen osv osv osv... Utan belägg för något av det.

Allt bara på ren jävelskap.
Och jag har rent av bara svalt det och struntat i det eftersom jag vet hur livsfarligt kvinnan i fråga är och förmodligen bara kommer anmäla mig för något nytt.

Det tar så jävla mkt onödig tid från mig att hon håller på, och förmodligen för henne med, att hon inte sj inser det. Är jag så jävla intressant???

När jag gick förbi henne så stod hon o prata m en stackars flicka som inte visste vart hon skulle titta, och hon försökte såklart få med henne i sina elaka lögner.

Fy fan säger jag bara.

Jag vill ha MITT liv ifred, så får hon ha sitt. Vill inte överhuvudtaget ha med henne att göra. Inte se henne inte prata med henne och att vi är "släkt" är något jag numera avsagt mig.

Hela jävla gränna vet hur hon funkar, INGEN lyssnar på henne hon har ryktet som "mytoman-S****" och ingen tror på henne.

Varför försöker man då inte ändra lite på sig?
Försöka leva sitt egna liv ist för att snoka i andras o kanske ta hand om sitt egna stackars barn ist för att försöka leka duktig med andras.
Sluta kasta sten i glashus hela tiden.

Är så less på henne. USCH!

Säger man nått till någon o dom frågar vem som sagt de o man säger hennes namn så skrattar dom bara å säger "haha aaja då vet man ju hur sant det är"

Hon är liksom livstidsstämplad som falsk, mytoman o intrigmakerska.
Så för fan... Let me be!

Vinner ändå inget på det, bara slösar min och hennes tid!

SÅ nu ska ja tjöta klart med Mange innan han åker hem. Sen nana =)

Nattiiiii

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: