måndag 5 juli 2010

Kasst med kommentarer tycker jag...

Älskar att läsa kommentarer, snälla som elaka... Dock lite tråkigt att alla arga kommentarer alltid är anonyma.
Den ända som kommenterar är Sofia som i olika skepnader skriver absurda saker i tron om att jag ska tro att hon har massa vänner.
Och Mange som älskar att sätta folk på plats.

Önskar de flesta som kikade in bara kunde skriva en rad, behöver inte vara något spec eller nått om de jag skriver. Bara en mening or whatever har iaf uppåt 200 läsare lite drygt om dagen.

Pöss på er

2 kommentarer:

  1. Då gör jag ett litet avtryck här då så blir det iaf en kommentar på ditt inlägg hihi...sötis då

    SvaraRadera
  2. *kommenterar* hähähä

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: