söndag 4 juli 2010

Vill inte hem =(

Bläää, idag blir det att åka hem igen :( Helgerna går alldeldes för fort för min smak.
Iaf när jag är med Markus. man kan fan se hur tiden riinner ur händerna.
Och nu dröjer det yttterligare dryga två veckor innan jag får vara i hans armar igen.
Skit åxå !

Men men då får jag ju ha min älskade hemma iaf. Och det är en trygghet att veta iaf.

Helgen har vart fantastisk med massa sol, bad i poolen och MASSA MASSA mys o kärlek!

Blir bara mer o mer tokig i denna varelse, snart vänder jag ut och in på mig själv o exploderar, ibland vet jag inte vart jag ska ta vägen för det pirrar så i hela mig.

Tur att han är MIN... Snacka om att ha världens tur.

Middag strax, ska bli mumsigt, blir grillat kött m potatissallad ute i solen. Sen ska det (TYVÄRR) åkas till tåget för att åka hem.

Ska försöka hinna med arbetsförmedlingen i morgon...har massa saker som borde göra i mogon eftersom vi drar på onsdag ja o barnen.
Frågan är bara vart jag ska få tiden ifrrån. Nåja det är iaf morgondagens huvudvärk!

NU ska jag bara njuuuuta av dom sista två timmarna i Markus närhet!

Tooodiloooo !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: