söndag 4 juli 2010

Hemma!

Så var man hemma igen efter en jävligt tråkig och inte minst varm hemresa.
Känns i vanlig ordning aningens tomt i mitt lilla hjärta.

Kommer nog kännas lite bättre i morgon antar jag.
Satt på bussen innan o filosoferade i varför det oftast är lättast att blogga om nått intressant när man är deppig, sorgsen, saknar någon eller bara arg?!

Är väl bara så att det är då man har full koll på känslor som man helt enkelt bara måste få ur sig...eller nått?!

Jag hatar livet just nu, inte så att jag vill dö eller så nej nej..
Utan just att det känns så orättvist att se ALLA mysiga goa familjer, alla nykära grovhånglande par...alla lyckliga nyblivna föräldrar med sina skrynkliga ursöta små knyten till bebisar.

JAG VILL OCKSÅ gå hand i hand med MIN karl, med mina lyckliga skuttande ungar runt oss o en stor bebismage och invänta bebbe :D Det kommer ju när det kommer.

Men hatar att ha honom där, vår tid kommer att komma, det vet jag ju och detta är ju så nödvändigt det bara kan bli, och vad är ett år av hela livet vi har framför oss?!

NADA!! men älskar honom såå mkt, vill snussa på honom innan jag somnar, vakna breve honom, äta middag med honom, vänta på att han kommer hem från jobbet med middag, längta efter fredagsmys framför tv:n med chips o disneydax, vill åxå ha en snulle som glömmer min namnsdag... eller slänger smutsiga kallingar på golvet..

Men men bara att gilla läget, se tacksam ut och njuta av den tid vi har. Göra det bästa av situationen och helt enkelt utnyttja den till det bästa.

Ska betala lite viktiga saker nu!!

Kolla in mitt troll=) Älskar denna lilla guda sända man! BTW så har jag hans kalsonger på mig, gulligt va ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: