fredag 6 augusti 2010

7 Augusti 2010

Massa kärleksfrågor snott från Linda K.s blogg=)

Vad heter ni? Johanna Lindblad Och Markus Walfridsson (snart heter vi båda Walfridsson)
Hur träffades ni? Internet (fast kände till varann innan men bestämde möte via datorn)
Är ni förlovade? Jaaa :)
Bor ni ihop? Ja (&nej just nu)
Har ni barn? Nej, men vi ska ha en hel drös. Jag har två sedan tidigare.
Har båda körkort? ingen av oss.
Isåfall, vem kör bäst? är nog jämnlika, men måste jag välja så är det nog han
Kommer du ihåg er första kyss? Aaaaaaaw absolut!
Vem är äldst? han (3 månader och 12 dagar)
Vilka stjärntecken är ni? Fisk & Tvilling
Vem fyller först på året? Markus
Vem är längst? Markus
Vem sjunger bäst? Markus, han rappar grymt iaf (sjunger vet jag inte om han e nån höjdare på)
Håller ni i handen på stan? Alltid
Kände ni varann innan ni blev ihop? Njäää
Vad har ni gemensamt? det mesta, vi kompletterar varan förbannat bra.
Blev du kär i första ögonkastet? Ja
Har ni någon speciell låt? Ken Ring- välkommen till en ring
Har ni stora framtidsplaner? Ja självklart
Har ni gråtit i varandras armar? Massor med gånger.
Har ni varit utomlands tillammans? Nej
Vilket är ert bästa minne? Oj,, finns tusentals..
Vem lagar bäst mat? Jag såklart !
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Myser i soffan
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Alltid
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? 3 mil
Blir du lätt svartsjuk? Ja & Nej
Ringer eller SMS:ar ni mest? hm sms:ar varann ständigt :p
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Hela Han e sagolik, men älskar hans händer
Brukar nån av er prata i sömnen? ja, jag !


4 kommentarer:

  1. vart har du gjort dina piercingar?

    SvaraRadera
  2. Gjort dom sj, köper riktiga pieringnålar på smycken =)

    SvaraRadera
  3. ååå va söta sakerdu skriver älskar dej så<3<3<3<

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: