fredag 6 augusti 2010

Vareviga sekund av mitt restrerande liv...

kommer jag älska dig, kommer vakna varje morgon i dina armar, djupt försjunken i min trygghet kommer mina läppar söka sig efter dina, för en rutinmässig och sprudlande kyss.

Varje kväll kommer jag somna, nöjd över livet. Trygg och i din famn.
För varje barn jag föder och ger ditt efternamn kommer jag stolt kyssa den lilla pannan och känna mig eurforisk över att det är ditt barn, att du och jag förenats och skapat nått så fantastiskt som ett litet barn.
Du & jag i ett.

Varje gång jag vänder mig mot dig och möter din blick kommer jag påminnas om hur starkt det jag känner för dig är.

INget går upp emot dina vackra underbara ögon, och din blick, den säger allt!

Varje gång du rör vid mig kommer jag tacka gud för att jag fick chansen att lära känna dig.

Varje gång jag känner dina andetag mot min hud kommer tänka på hur fantastisk du är.
Varje hjärtslag jag känner klappa där inne kommer jag veta att du är verklig.

Varje gång du säger att du älskar mig kommer jag ta det för vad det innebär och inte bara en betydelselös mening.

Varje gång du älskar med mig kommer jag livet ut njuta hejdlöst av bara tanken att vi för stunden är ett, att vi är så nära man kan komma.

Fy helvete vad kär jag är i dig, älskar dig. Kommer älska dig varenda dag i mitt liv.
Kommer finnas i med och motvind.
Du är det finaste som finns på denna jord, den starkaste och den mest godhjärtade varelse.
Jag avgudar dig, beundras av din styrka men också din svaghet.

Glöm aldrig aldrig bort hos fastsvetsad du är i mitt inre, i mitt hjärta.
Du finns där och kommer alltid att göra det, Oavsett vad.

Vi ska resa genom livet. Jag kommer finnas när det blir svårt och kommer skratta med dig när det är lätt.

Du och jag föralltid. Man & hustru!

Älskar dig mer än livet min fina underbara älskade Markus Valentin Walfridsson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: