söndag 8 augusti 2010

brunett eller blondin?!

Har funderingar på att bli brunett igen, är rädd att jag kommer ångra mig, för det är fan inte lätt att få det blond igen.

Skulle va kul om ni som läser kunde hjälpa mig?! Jävligt kasst med kommentarer faktiskt, tänk om alla dryga 150-200 läsare om dagen kunde säga nått om inläggen dom läser.
Vad som helst, bara lämna ett litet avtryck, en kommentar...en åsikt...
Whatever liksom!
Jag vet ju att jag e både älskad och hatad av er läsare så=)

Nåja, tillbaka till hårfärg, brun eller blondt? om de blir brunt, ska de va mörkbrunt eller ljusbrunt?!
Kanske svart eller rött? Slingor? Nått?!!
hjälp mig, har ingen inspiration!

Lite bilder på hur jag ser ut i diverse hårfärger!


7 kommentarer:

  1. Blond gumman :)
    Kramar Serena

    SvaraRadera
  2. Blond, blir schysst till bröllopet också.

    SvaraRadera
  3. Jag säger bara såhär om du inte är 100 bli inte brunett jag hade ett helvete när jag ville bli blond igen =) kram /Lina

    SvaraRadera
  4. Slinga håret annars i olika blonda nyanser om du vill ha lite förändring : )

    SvaraRadera
  5. som sagt du e väldigt snygg som blond, fortsätt att vara det tycker jag:)

    SvaraRadera
  6. Såg din bil på FB WOW ;)
    Passar i alla färgar........

    SvaraRadera
  7. Vilket fint hår du har på den nedersta bilden :-)

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: