måndag 9 augusti 2010

vanlig hederlig vardags psykopat..

Det är jag det, just nu sitter jag å är allmänt tankspridd o aningens flummig och gör just ingenting, tummen upp för mig för jag fick barnen att sova tidiga idag (de har fått sommarlovs-ovanor)


Jag saknar min pojke som attan, fast det vet väl alla redan, måste dock påpeka det igen, hmm tvångstanke!
Förblir nog blond ett tag till, de flesta fina flickor har sagt att de tkr jag ska hålla mig blond dels för de e svårt att få tillbaka det o dels för det passar mig, möjligtvis blir det slingor!
Men lyssnar så stor örat på mina läsare o kamrater!

Vill påpeka att ni är underbara, ni läser ivrigt och en del följer mig dagligen (ganska många faktiskt)

näää skaaaa schlänga mig på soffan!

1 kommentar:

  1. fan va vacker dfu är-= miro liro diro min kammli<3

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: