lördag 21 augusti 2010

Im A Disaster..

Längtar efter dig.
Just nu. Hade offrat rätt mkt för att ha dig i mina ådror nu, att känna mig varm.
Kunna sova. Just nu är allt så kallt, tomt och tyst.

Rastlöst.
Du står alltid där, gör mig alltid fungerande, men vart är du nu?
Huden svider.
Vågar knappt blunda, för vet hur det kommer vara imorgon. Jävligt Creepy.
Tur mina små tottar finns och gör mig mer än underhållen. Men dom sover nu.

Och tystnaden, verkligheten .. det smyger sig på en.

Fan.

Se till att ta dig hit nu, våldta mitt hjärta. Make me feel good.

Knulla min själ, och pulsera i mitt inre. Fii fan måste sova. Men vill inte. Men måste.
Såg en sjukt bra film på tv4film nyss, den visade vad saker kanske egentligen är men precis vad många blundar för.

Munnen är torr. Ögonen våta. Huvudet en blandning. Kroppen en sak för sig. jag behöver dig. Älskar dig, du Måste existera så jag orkar.

Jag är i tusen bitar, du starkare än jag. Iaf just nu.

Hur det än känns är det alltid lättare att bara flyta med, blunda för ´det man vill och låta saker vara som det är.
Kan man inget göra åt det är det lika bra att luta sig tillbaka och bara njuta?!

Ähh snacka om Nattsvammel. Kan inte sova, min sömnmedicin är slut. Skulle behövt den nu. Blir troligen en låååång natt för Johanna.

Meeen... Hååll huvet högt gott folk! Det behöver ni.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: