måndag 23 augusti 2010

Så va det kväller!

Underbart MINST sagt, lite lugn o ro och dega framför tv:n. Mår strålande just nu :p

I morgon är det dagis för tottarna igen, sen blir det evenuellt blåbärsplockning på berget när jag hämtat dom små liven, man får passa på innan säsongen är över :(

På torsdag kommer mitt hjärta hem =) Whii, kanske att han snart ska få börja slussas hemåt, och har vi tur blir han hemma varannan vecka då!
Han har ju klarat detta halvår exemplariskt. Är mäkta stolt över Hunny!

Har öst på massa skön musik idag, så gött.. (bla låten nedan... sååå bra)

har fått låna en telefon av Amanda =)(TACK stumpan ) Fast tyvärr funkar den inte heller, eller funkar gör den men knappt. Ibland. den låser sig hela tiden och lever sitt egna liv, ibland går den inte ens att starta.

Fan e sååå sugen på Cola. Jaa ni hörde rätt..jag har börjat gilla Cola igen.
En viss Anette gjorde någon jävla vidrig häxblandning m cola o diverse sprit på fjortistiden och har sedan dess inte kunnat dricka det.

Men nu har jag börjat älska det igen.. En ISKALL COLA!!! Give me!

Neee ska fan ta o fula en sväng=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: