måndag 16 augusti 2010

så va en mysig helg slut igen..

Haft en kanon helg med Markus, i fredags va Falle, Mattias (markus bror) och Amanda här tog en öl och hade det trevligt.
I lördags åkte vi in till stan, Fikade m Markus mamma och sen ut till Råslätt till Falle o Linda för att kolla på fina lilla Miranda som är precis nyfödd!

I går va vi bara hemma, hyrde två filmer (snabba casch och Bröllopsfotografen) låg på soffan, kliade varann på ryggen, små pratade , lagade mat tillsammans och busade =) Jag kände mig lite febrig med.

Och idag har vi gått runt på stan, barnen har lekt på A6 i deras inomhus lekpark osv.. sen följde vi Baby till tåget, som vanligt lika tårdrypande och sorgligt att ta farväl och rent av vidrigt att komma hem till tomheten =(

Men men bara att acceptera o gilla läget.

På tal om något helt annat, Jag vill ha massa pengar....Vill bränna upp dom på Ikea!!!!!!!!!!!

1 kommentar:

  1. Jag vill med ha MASSSOR av pengar, måste fan köpa ny säng och nytt köksbord xD

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: