torsdag 5 augusti 2010

Torsdag...REDAN!

snart helg igen, vart tog veckan vägen??
Inte mig emot dock för då blir de ny vecka desto snabbare och nästa helg kommer min blivande make hem !
TJOHOOO!

Idag har vi inte gjort alltför mkt, sonen min e ju sjuk, dock piggare... vi har vart och ätit hos kidsens farmor, sen en lång promenad i de kvava vädret, nu e det bara sovliggar time typ.
Känner mig helt förslöad.

Syskonkärleken sprudlar som aldrig förr här hemma, helt klart ett friskhetstecken!
Vil göra något, vill hitta på nått bus m ungarna innan dagis och vardagen börjar, dockså krävs de ju pengar för det, och pengar finns det inte i överdrift här inte.

Nåja, nu ska jag in o slänga mig raklång på soffan, muta ungarna att klia mig på ryggen för en tia :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: