onsdag 4 augusti 2010

Vattkoppor...Igen...

trodde skiten va över, tee va prickig till tusen och neo hade typ 3-5 prickar som ja antog va vattkoppor men so tydligen måste vart typ myggbett eller nått...
nåja, nu har Neo det garanterat iaf, han ser tio gr värre ut än tess gjorde och har 40 graders feber och bara gråter o sover.
dödssynd om honom,min fina pojke!

konstigt att han e sjuk 2 veckor efter sin syrra bara men men...

ska iaf gå in o ta hand om mitt sjuka lilla barn!
Saknar Markus med..blää


6 kommentarer:

  1. usch stackars liten men feber brukar man ju bara ha 1-2 dagar när de är vattkoppor så den slipper han nog snart.. sen är de ju kliet. jag fick en bra medecin till alex när han hade de som gjorde att de inte kliade så mycket.. Men Alex hade bara några stycken koppor så risken finns att han får det igen sen:( de jobbigaste är ju att man måste vara hemma i ca 2 veckor för att inte smitta...

    SvaraRadera
  2. jaa jag vet =( men han har extremt mkt, stora o fyllda m gul vätska, snacka om att man vill klämma haha

    SvaraRadera
  3. stackars pojke:( han bli nog bättre snart:9

    SvaraRadera
  4. usch liten stackare jag hoppas inte mina barn får de nu vill inte va hemma från jobbet nu när jag precis börjat... de är en hemsk sjukdom kommer ihåg när jag själv hade det va jobbigt de va!!

    SvaraRadera
  5. Det tar ju 2 veckor innan det utvecklas om han blev smittad av sin syster.. så det är inte konstigt. Stackars!

    SvaraRadera
  6. nee vet men Tess blev sjuk två veckor efter att BÅDA kramats o delat glas osv m sin kusin som va sjuk (ville smitta dom för å ha de överstökat) sen dröjde de ytterligare över 2 veckor innan han blev..

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: