torsdag 30 september 2010

Kärleken..

Det är tomt och det är hur fullständigt som helst att det fattas någon här hemma.
Jag hatar det, varje kväll är det samma visa..Ligga ensam i soffan, borsta tänderna ensam, lägga mig ensam....

Snart...snart är det slut på det och då ska vi aldrig mera vara i från varandra, inte så här långa tider i alla fall.

När han är hemma känns allt så definitivt, så bra.
Allt liksom rullar på. Hela familjen mår bra. Jag är strålande lycklig, barnen älskar honom och klänger ständigt i honom och vill busa.

Min dotter speciellt är överförtjust i han, hon vill att han ska läsa böcker för henne, ha henne i knät och endast han får duscha henne.

Längtar tills jag får föda hans barn för han kommer bli den bästa pappan i hela världen. Han älskar barn och barn älskar honom.

Är helt galen i honom!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: