onsdag 29 september 2010

Förbannade JÄVLA klåda...

En sista sak innan bingen.
Tänkte att någon utav er kära läsare kan agera lite läkare?!

jag har sedan två veckor haft en sjuklig klåda, (har inte ätit något jag inte tål och inte helller bytt tvättmedel eller liknande)
Mår för övrigt bra.

Men det klias nått så gud förbannat ÖVER HELA kroppen. Jag kliar så det blir stora fula märken och sår.

Just nu har jag kliat sönder hela ryggen.... Gaaaah!!!!!!!!

Någon som har den blekaste på vad i helvete det kan vara??

Pliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis!!!

4 kommentarer:

  1. Kan vara torr hy..
    En del får ju känsligare hy på hösten och det kan klia.
    Stress kan också påverka hyn... Tvål.. m.m.
    Prova smörja med en fet kräm.

    SvaraRadera
  2. har tänkt på det m torr hy men hjälper inte att jag smörjer. kliar ändå.

    SvaraRadera
  3. Du är kanske gravid?? Förra gången så kliade du ju typ sönder magen och insidan av låren ;)

    SvaraRadera
  4. jag har samma skit! började i ansiktet och sen ut på hela kroppen, fick penicillin då det tydligen är en hudinflammation!!

    hade också stora sår på hela ryggen men det har blivit bättre med allergi kräm..

    men det kan vara samma... i grund och botten är det bara rejäl jävla torrhet.

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: