onsdag 29 september 2010

Cupcake-salv !!!

ni trogna bloggläsare har väl förmodligen inte kunnat undgå min stora förälskelse till Muffins prular?!
Så fort jag ser en burk föreställandes en muffins eller kanske servetter m muffins motiv bara måste jag ha det, omgående.

Är ju så pass förtjust i det att jag har flertal cupcake tattos på G =)

fråga mig inte4 var denna fetisch kommer ifrån, har dock alltid så länge jag kan minnas varit svag för det.

Tycker om att se en muffins lika mkt som jag tycker om att baka överdrivna stora kladdiga mumsiga muffins med glasyr, strössel och en helvetes massa krämig topping.

Det är så sött!

nåja, intresseklubben antecknar ungefär :-0... Va bara tvungen att säga det, för har hittat määängder med saker jag önskar jag ägde, min favorit är dock berlock armbandet med muffins =)

Dock kostar den lite över 600 svenska kr och får beställas hem ifrån USA =S *lessen*
(den på första bilden)

Neee fy fasen nu går ögonlocken helt enkelt ner av sig själv, och det är inte annat än att jag får ta och krypa ner under mitt burriga täcke brevid min dotter som just nu ligger i min säng knubbig och gosig!

God Natt älskade ni!














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: