onsdag 29 september 2010

Min brudkläning har kommit!!

Whiiiii den kom idag, kände mig uppriktigt sagt som en prinsessa.
Egentligen borde jag inte visa den men komer ändå ge er en tjuvkik på den för kommer vara betydligt vackrare när den sitter ordentligt på och jag själv är i ordning gjord i hår och smink.

Den är ljuvlig, så fort jag såg den va det liksom "DEN SKA JAG HA" och så blev det!

Ända "problemet" var att jag personligen kände att underkjolen va något mesig och jag ska köpa en större för att få mer volym på länningen, fick även med en slöja!


ni får gärna lämna synpunkter på vad ni tycker om den =) (bortse från mitt ansikte tanken va inte att jag skulle posa)





4 kommentarer:

  1. Så sjukt cool, lite annorlunda - i like that!

    Jo men som du säger, lite mer volym med en stor underkjol skulle verkligen göra susen!

    Sattsa på ett stor halsband med något liknande diamanterna ifrån spännet på midje bandet, men det är ju vad jag anser, höhö...

    Du kommer bli gör schnögg tjejen!

    SvaraRadera
  2. Såå otroligt vacker <3

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: