måndag 27 september 2010

Vilken kanonhelg!!

Som tyvärr är slut och även veckans första dag snart.
har vart en jättebra helg.

I lördags va det vigsel mellan två viktiga personer i mitt liv. Och tro mig det va den vackraste bruden jag skådat ever, och jag stod och grinade (som väntat) framme vid altaret (va tärna) hon va bländande vacker och det va så romantiskt.

Sedan va det kalas på tveta gården och allt va så fint dukat och suveränt upplägg.
Fick tips och ideer till mitt egna bröllop.

Jätte god mat-grekiskt buffe från palace athena, sedan en mummsig tårt buffe med mängder av olika fina tårtor i alla möjliga färger och smaker.

Det fanns nästan obegränsat med bubbel (kändes d som) och det va lite lekar, karaoke och vackra tårgripande tal till brudparet.
Och present öppning!

Kort och gott ett kanon bröllop !
Nu är det bara för dom att börja leva som man och hustru... Det kommer dom fixa galant. Förutom mitt egna förhållande så har dom uppriktigt sagt det mest fina och mest sammarbetande relation jag skådat.

Och Baby har åkt. Vill grina av sorg...Buäää...ÄLskar honom!















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: