onsdag 22 september 2010

Kungarna av Tylösand....

Jaa vad säger man?
Antinge hatar man eller älskar skiten... antar jag?!

Jag gör både Och.
Ett hus fullt med totalt vrickade människor. Den som ser mest bitchig ut av brudarna verkar ändå vara den ända i hela huset med hjärna, klass och nått att komma med.

De andra är bara blåsta, bittra och totalt bengalo.
En av dom (Erika) är så fruktansvärt gnällig att man vill byta kanal bara man ser hennes nuna.

Killarna finner jag inga ord för. Den som ser mest städat och normal ut lyckas lura tjej på tjej i säng (en var kväll bokstavligt), en han är så förbannat töntig att han sitter och tror han e snygg med hårspännen i håret, och visar sin sönder piercade kuk, Creepy!
Sen har vi han som åtminstone va lite rolig men honom mobbade dom ju sönder så han frivilligt åkte hem.
Ändå kan jag inte hålla mig ifrån dravlet.
Visst är det aningens omoralist?!

När jag skulle se reprisen på nätet förra veckan kommer en varningstext upp att man måste vara över 18 år, eyy lööjligt tänkte jag, men 57 minuter senare förstod jag helt och hållet varför och kan inte annat än instämma med regelverket.

Ska försöka nana strax, har fortfarande ont i kistan från o till! Inget att göra åt bara försöka se glad ut och gilla läget typ!



2 kommentarer:

  1. Jag älskar de programmet, men ajg älskar ju alla sådana program typ big brother, paradise hotel, villa meduza osv haha
    Range var den som var rolig och jag blev så arg när de mobbade sönder honom!!!

    SvaraRadera
  2. jaa jag älskar det åxå, fast jag hatar det typ :p

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: