onsdag 22 september 2010

ont i magen..

Hade nyss sjukligt ont i magen, har tidigare haft å¨gränsen till blödande magsår och det va då inget vidare vill jag lova.
Nu har jag inte haft det p¨å lääänge -känslan i magen.
Men idag har den legat där och plågat mig besinningslöst.

Antar det är magkatarren som alltid brukar komma och gå. Men den är fruktansvärd.
Så nu har det lättat lite och då sitter jag som på nålar i soffan, är livrädd att den ska komma tillbaka :(

På tal om nått roligt så är det fredag snart och det betyder Baby hem =) Sen lördag och då ska jag se en av mina bästa tjejjer gifta sig med sin kärlek...Romantiskt värre!
O jag ska vara brudtärna och kommer ha en ljuvlig klänning, och en stylist ska fixa tärnornas och brudens hår. Längtar massa.

Nu ska jag luta mig bakåt och känna mig totalt nedslagen. Det hade inte varit äckligt m en häägen dasz just nu,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: