måndag 20 september 2010

Ny vecka..

Sitter nerdunkad i min soffa och patetiskt nog kollar jag på "Ullared" på femman.
Tråkigt och menigslöst program. Men men vad gör man inte när barnen sussar gott och min älskade sitter 20 mil ifrån mig.

Längtar fruktansvärt mkt tills han är hemma.
Man saknar sådana saker andra tar för givet, bara att kunna sitta i soffan en vardags kväll och kolla på tv, att ha en vuxen att laga mat till som vill ha annat än köttbullar, fiskpinnar o falukorv typ.

någon att hålla handen, krypa ner under en filt och bara hålla om varann. Ha sex när och var man vill ;P
Aaah fy fasen det kommer bli underbart minst sagt.

Är så kär så kär.

Nåja, på tal om något helt annat så har dagen idag varit helt okej, efter jag hämtat kidsen på dagis så gick vi till min fina mormor som fyllde 82 idag =)
Fikade och åt mat. Lilla älskade mormor, hon är den bästa jag vet i familjen.
Den dagen hon lämnar jorden kommer det ta fruktansvärt hårt. Usch vill inte ens tänka på det.

Har även påbörjat min ADHD utredning och ska ner till min psykolog den 5 oktober för att se om jag ska skickas vidare för utredning i hva. Vilket jag tror för hade höga siffror på testet.

Skulle vara skönt att veta så man kan medicineras och bli "normal" i vissa sammanhang.
Nehee nu ska jag fortsätta glutta på tv:e, dricka te och bara chilla =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: