torsdag 21 oktober 2010

Åhh alla dessa fina saker...

Mina favoriter i inredningsaffärer är såklart Village och Iems, och självfallet Ikea också de andra två har man ju inte direkt råd att råshoppa i utan blir enstaka saker ibland.

Men i går va jag inne på Åhlens har faktiskt inte vart i en åhlensbutik på år och dar för enligt mig har dom tantkläder och kokböcker typ...
Men vilken jävla tabbe, kom in på deras inredningavd igår och blev helt såld.

Ville inte gå därifrån, gick runt och stönande frm "åhhh...nämen ååååå...kolla denna, å dennaaa....åååh.." i typ en halvtimma.

Dom hade sagolikt porslin som jag bara måste köpa (när jag har råd för det va inte jättebilligt dock) och muffins prylar i massor (jag är ju såld på allt som har med muffins att göra, därför jag ska tatuera in muffins på fossingarna)

Se bara här vad fint!
Nepp, nu blir det att leka hitler och tvinga kidsen städa sina rum=) *lol*





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: