onsdag 20 oktober 2010

Dumma dumma er.....

Kan ni inte kommentera lite mer?! Älskar att läsa vad ni skriver, bra som dåligt.
Vad fan som helst liksom. Släng in kommentarer om vad ni tycker om saker jag köpt, eller gjort hemma. Hur jag ser ut.... Håll med om det jag säger, bli arga på mig för det jag skriver.... Whatever. Det är ni som ger mig lust att skriva, och när ni e så förbaskat tysta så tappar man liksomblogg lusten omedvetet liksom.

När ni hojtar till att ni finns så får man liksom en Aha-upplevelse att det är riktiga människor som läser, även att jag har en räknare som visar att jag brukar ha 150-200 läsare om dagen så är det inte densamma.

Nåja, slänger in en "snygg" bild på mig som är så förbannat snygg och SOLBRÄÄÄND =) (och blond)

10 kommentarer:

  1. Men då får väl jag kommentera då så jag inte klassas som dom dumma!

    Jag tycker om ditt svarta hår mer än de blonda
    såååååå - bra där :P

    Sedan är jag nyfiken på att se dina ungars rum! Nu när man sett hela andra lägenheten!

    Hoppas allt går bra med dej!

    SvaraRadera
  2. haha de är så stökigt där så har inte fotat än men jag ska =)

    SvaraRadera
  3. svart var bättre än ljust tycker jag!

    SvaraRadera
  4. Tycker det svarta är 100 gånger snyggare! Platina är för fjortisar :)

    SvaraRadera
  5. Tjosan!
    Du ser mycket yngre & fräschare ut i det mörka håret ;-)

    /Jennie.R

    SvaraRadera
  6. min baby du e det vackrste ja nånsin sett puss din man

    SvaraRadera
  7. Du är fin i mörkt, men passar bättre i det blonda. =) / Jennifer

    SvaraRadera
  8. Det är många i Gränna som läser din blogg. Tror att det är många som inte vågar kommentera pga att de vill "smygläsa" utan att bli upptäckta! Nästan som att tjuvkika in på någons liv av ren nyfikenhet! (Jag är en av dem kan jag säga!) hehe

    SvaraRadera
  9. man kan kommentera anonymt =)

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: