fredag 29 oktober 2010

Älskade Ungar, Älskade Fredag!

Det är sant, dagen idag har verkligen njutits till fullo minut för minut, Barnen har varit overkligt kärleksfulla idag, och vi har har riktigt djupa samtal idag och det som komma skall bland annat- dvs att Markus snart kommer bo här på heltid.

Skulle aldrig göra något som inte kändes hundra procnet bra för barnen även om han är min stora kärlek.
Men dom både vill och längtar massa! *tummen upp*

Har haft lilla Tyra här idag med, ack så mysigt. Det är barnens lilla kusin.
Vi va ute och gick en sväng sen vart det lekparken och dom gungade och sen vart jag på bushumör så då vart det kurragömma och datten, sen gick vi andfådda hemåt och jag tog lillmyran i knät och klappade hennes mysiga hår och pussade henne och sa att hon alltid va välkommen hemma hos oss när hon blir lite större och att hon får komma och gå som hon vill hör för vi va så glada att hon hällsade på.

Så söt är hon, konstigt att man kan älska någonannas barn så otroligt mycket.
Sen kom Johan och hämtade lill snörpan, vid halvsju va det pumpa/spök vandring på berget i mörka skogen, riktigt trevligt. Efteråt tog vi några lotter och båda barnen vann lite godis.

När vi kom hem satte sig barnen i badet och jag bullade upp för den efterlängtade fredags kvällen med två duntäcken och typ hundra kuddar i soffan plockade fram popcorn, skruvar, godis och nötter på tv bordet, plockade upp mina väldoftande dvärgar ur badet, smorde in dom och satte dom i soffan.

Efter en minut söger Neo att han minsann vill se tintin (han fick den idag) i SITT egna rum med, sen ville skruttan vara med brorsan så vi gick in dit och slängde på nya påslakan och bäddade ner dom och hämtade Tess lilla bord som hon har på sitt rum (med två stolar) och satte breve sängen och flytade över fredagsmyset till dom, sen låg dom sked och smaskade och kollade TinTin, när jag kollade till dom efter en stund hade dom somnat...Hur sött är inte det då?!

Vilket stackars arma mamma hjärta smälter inte av den synen?!

Är fanatiskt lycklig över att jag har dom små trollungarna =) tänk att jag fick just dom, de bästa.

På tal om annat, börjar känna sug efter en liten till, kanske bara är min livmoder som fått nått konstigt fnatt och känner sig ensam därinne i kistan eller nått, vet i fan.
Nee, nu får det vara slutskrivet för idag, har ju fan inget att skriva om. Alltr blir ju bara så rosa och fluffigt nu för tiden.
Vill skriva nått rått, provocerande och riktigt pinsamt eller nått typ (jo jag kan tycka saker är pinsamma faktiskt)

Får sova på saken, ni kanske har tips på nått riktigt roligt ämne att skriva om =)
God natt på er alla älskade och minst sagt trogna med fega och anonyma läsare!

Kolla in sockertopparna =) det är mina avel!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: