torsdag 28 oktober 2010

Guuuuuuuuld....

Idag fick jag guld av mitt hjärta, inte en ring utan TVÅ, en i 18 karats guld med typ ett V av diamanter, och en superfin i 9 karats guld även den med fina diamanter =)

romantiskt va?

Han är underbar min man, han skämmer bort mig, inte bara med guld och smycken och blommor utan framför allt med kärlek.
Har aldrig träffat någon med finare hjärta!

Hela han är gjord av guld. På måndag börjar han sin utsluss och kommer att stanna månd-månd =) Underbart att ha honom hemma en hel vecka, mitt i vardagen, Whiii får fjärilar i magen bara jag tänker på det.

Vet ni hur underbart det är att vakna varje morgon och känna sig otroligt älskad, speciell och behövd?! Som en prinsessa.

Åhhh vill bara ha hem min älskade, så han kan ta hand om oss och älska oss!
Vi älskar honom så mkt. Barne längtar efter honom och det är jobbigt när han ska åka tillbaka, vill bara ha Januari så han kan stanna för gott HEMMA!!

Neeee nu blir det TV
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: