onsdag 27 oktober 2010

Svälld som en j-a bakelse...

låter kanske aningens sött men så är det fan inte.
Har sett på kläder att jag gått upp i vikt och själv sett i spegeln, men när jag satt och pinka innan och skulle dra upp mina ursöta hipster trosor över höfterna som jag kunnat ha hur många gr som helst innan och det säger "scccchmack" då blev jag fan rädd.

när benen som tro det eller ej som en gång va slanka nu mest liknar korvar och dessa förnedrandes kärlekshandtag som väller ut mot rygglslutet, det är fan inte vackert alltså.

Personligen har jag alltid tycker (och tycker) att tjejer med lite hull är mkt mer vackra, men inte Johanna. Nej inte jag själv.

känner mig grotesk, kan nästan höra hur den dunsar när jag går.
Neo frågade igår när bebisen i min mage tänkte ploppa ut, ville nästan nypa honom dels för att han trodde jag va gravid, och dels för att han av någon konstig manlig orsak tror att vi kvinnor "ploppar" ut barn =(

SÖTA UNGE!

Sen innan jag avslutar detta fetto inlägg vill jag bara passa på att konfrontera en kommentar jag fått i inlägget där jag bad folk kommentera mera. Det löd i stil med "många gränna bor läser din blogg, men dom vill nog inte kommentera för dom vill vara anonyma för dom vill snoka i andras liv..."

Haha missförstå mig rätt, att gränna borna vill snoka, det va ingen nyhet, men man kan för övrigt kommentera anonymt. Så det så.
Nu ska jag lägga mig och ha tjejsnack hos min väninna som sover över hos mig, Mysigt!

3 kommentarer:

  1. Hur kommer det sig att du pendlar så mycket i vikt`?

    SvaraRadera
  2. Gött, då kan du inte mobba mig för att jag fått mage efter min USA vistelse haha :P

    SvaraRadera
  3. ja du jag vet inte, jag pendlar alltid i perioder av frossa och typ svält, alltså omedvetet.

    MANGE: Kommer mobba dig oasett!

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: