tisdag 26 oktober 2010

Tisdag!

Helgen som varit har bara sprungit förbi, har iaf vart mysigt, nästan som i en saga.
Vi har mest fixat här hemma, va på Ikea och inhandlade lite nödvändigheter, hade markus mor på middag på lördagen och söndagen spenderade vii soffan framför tv:n och i varandras armar, supermys!

Vi va vid Connys grav också och lade en blomma och varit kort eftersom det va årsdagen av hans död =(
Va jobbigt för oss båda men skönt att ha passerat dagen ändå. Av nån skum andledning har jag fasat för just denna dagen.

Idag e jag skumt seg, vill typ bara burra in mig i ett täcke och göra ingenting, tänker jag typ inte göra heller, Nathalie kommer strax, så har någon vuxen att utbyta en konversation med iaf.
Nee ska diska nu!

Bilder från helgen ett på oss och et på min blivande make!'


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: