tisdag 19 oktober 2010

God Natt... eller nått?!

Kan inte sova, som vanligt...Borde ta en tavegyl (ja jag använder dom som sömnmedel när mina vanliga är slut) men gillar det inte alls för tar man en sån så är jag trött i två dagar typ.

I dag har det tvättats och fortsatt med städningen jag inte hann i går. Blir en fortsättning i morgon också såklart.

Men först ska jag till stan, gå en runda och sen Luncha med miss Natta =) Mysigt.
Hoppas på en soft kväll sen!

Har extrem magknip, inte lagt en kabel på över två veckor, jag vet intresseklubben antecknar men va bara tvungen att få ur mig det! Och på tal om att få ur så får jag inte ur det som borde ut. Lär vara en meters bajskorv MINST därinne!

Får väl följa Manges tips å spatsera med raska steg mot apoteket i morgon och köpa lavemang i värsta fall.
Ska krypa ner nu (har jag redan gjort) och kola på tv4play och se om dom har något roligt att kika på och försöka somna!

Tog lite nya bilde ridag på lyan, dom igår i dags ljus va ju inte direkt suveräna, vart dom inte idag heller men blev betydligt bättre !

Ha det gott alla nattugglor, nu ska iaf jag slå hammaren i skallen och söva! Pöss







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: