tisdag 19 oktober 2010

Grattis Conny!

Ville bara önska dig Grattis på Födelsedagen fast du inte finns på jorden längre, Men jag hoppas du vet att jag trots allt minns din födelsedag.
Kommer ihåg förra året, du ville promt inte att ´jag skule köpa tårta, men fick laga mat åt dig som du själv fick välja.

Du firade med mig och barnen, det va trevligt! Tänk om vi vetat då att du bara skulle ha 4 dagar kvar i livet. AA fy fan. Ska i vilket fall som helst tända ljus för dig i morgon (idag) kanske sjunga en trudilutt och hoppas du kommer vara oss nära, vill att du ska se att jag inte glömmer dig bara för du inte längre finns bland oss.
A nu måste jag försöka sova. Blev dock jävligt tungt nu bara för att jag kom att tänka på dig och att du fyller år och allt.

Grattis igen! Hoppas det finns tårta i himlen och att dom hurrar för fullt för dig!

Tänker lägga ut en bild du hatade bara för att retas med dig ;P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: