söndag 31 oktober 2010

söndag..

Och i morgon är det måndag och en vecka fullspäckad med massa skojj=)
Markus kommer på måndag, och vi ska till mamma och käka på tisdag, onsdag blir det nog badhuset, torsdag blir det nått mysigt med kidsen igen (Dom har lov)

Och på fredag kommer Markus syster med trre barn och stannar över hos oss, så jäkla skojj, kommer visserligen bli trångt men det gör inget =)
Lördag blir de middag hos svärmor och en samling syskon walfridsson, dunder kul.
Spec för lilla markus som längtat så efter att få vara omringad av syskon på samma gång ist för att bara träffa en åt gången. (Okej nu är det u inte alla syskon som kommer men många)


Vill bara att denna dag ska vara slut NU så jag får krama och pussa på min älskling.

I natt hade jag sovgäster btw, Tre söta tjejer =) Så va hade lite tjejmys i soffan ända in på natten sen gick vi och lade oss=)

Nee ska äta nått nu! Puss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: