söndag 28 november 2010

Go´Natt!

På er alla trötta, pigga, bakfulla sönderknullade bloggläsare....
Nu ska jag mysa up mig i soffan med min supersexiga man som sitter helt inne i en Beck film i mjukisbrallor och händerna innanför kallingarna som en fånig liten apa :P

Im so in Love, vill bara skrika, har talat om för honom typ tio gr nu hur jävla crazy in loved jag är i honom:)
Han pussar mig i pannan och säger det är ömsesidigt, och tur är ju det.

Kollade på "ensam mamma söker" nyss, när Linda åt romantisk middag i nån säng på ett berg så talade han halvhysteriskt om att han ville ge mig en sån middag =)
Längtar till våran bröllopsresa MINST SAGT!

Nu kliar han sig i armhålan också, kanske han är en apa?!

Nee dax och ta hns hand nu börjar Beck urarta något och bli läbbig.

BTW någon annan än jag som tycker Ensam-mamma-Emma verkar jävligt lost?
Billig brud alltså, typ som hon vill provknulla alla killar, vilket hon typ redan gjort, ja menar man vet ju om man e kär...

Och karlarna bara accepterar att hon vil dejta båda?! Shit va sjukt!

Näää God Natt, hörs i morgon!

2 kommentarer:

  1. Jag hade nog fan dött av svartsjuka om jag var någon av killarna. Jag antar att hon legat med båda två (ingen vill väl köpa grisen i säcken!?)och jag antar även att killarna har sina aningar om det också så inte fan skulle jag vilja fortsätta dejta henne efter att hon medgett att hon har känslor för båda?! Det finns väl miljoner andra kvinnor där ute att välja på? Fattar inte vad som är så speciellt med henne. Haha jag älskar ensam mamma söker så jag blir helt involverad i det ;)

    SvaraRadera
  2. haha jag med, såg det nya avsnittet och hon valde jimmy sen skulle de tydligen ett nytt där hon säger att hon inte lägre ihåp m jimmy och antydde till att hon bytt till den andra, helt sjuk brud .... :O

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: