måndag 29 november 2010

Måndag!

Sitter djupt insjunken i det som kallas skolarbete, har årets skallebang Fick det a kylan.
Låter sjukt men det är sant, när jag va ute innan så frös det till utav helvete i näsan och strålade upp i hjärnkontoret och jag fick huvudvärk rätt och slätt.

Så nu tycker jag bara mest synd om mig själv. Skulle faktiskt offra min högra patte för lite godis för har ett sjutusande sockersug.

Va hos farbror doktot innan,´Vi skulle en gång för alla se vad det kan vara för fel på min rygg.

Fick som vanligt ta av mig tröjan och stå där med bar överkropp, han konstaterade ganska snabbt att mitt vänsterben är mkt kortare än höger och sen fick jag ta av mig brallorna också och ligga i minimala trosor medans han mätte benen.

Kunde inte tänka på något annat än att jag haft sex i natt och inte hunnit duscha
i morse, lade all min fokus på det.
Löjligt egentligen. Men inte jätte nice om nn drar av brallorna och läkaen ba "osch här luktade de sex jaaa"

Nåja han sa inget iaf så antar ja klarade mig rätt hyfsat.
Kände inget för den delen heller =)

Ska ta en paus i allt plugg nu och kika på hem till gården hade jag tänkt.
Baby kommer strax hem !

säger bara en sak: SPÄNNANDE!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: