tisdag 30 november 2010

Gravid =)

Lite tidigare än väntat kanske, trodde kanske inte det skulle gå på första försöket även om jag vet mig vara väääldigt fertil ;)

Men det är så välkommet iaf, känner mig fortfarande helt pirrig och flummigt lycklig.
Tredje kidden :)
Långtar super mkt, ska bli spännande att gå igenom dessa nio månader o känna första sparken, se magen växa ... Har nästan glömt hur det är.

Markus är överlycklig och stolt :p Bästa pappan kommer han bli.

Ända nackdelen är att jag nyligen köpt en lagom dyr brudklänning i storlek 36, den lär jag inte få i mig i V.35 men men :-) Lyxproblem

Nu blir de slänga sig i soffan baby <3

3 kommentarer:

  1. Tips är att lämna in klänningen och få ett snörliv insytt i ryggen, så kan du använda samma klänning. Tycker att den är så fin och Marcus har ju köpt den till dig. Tycket att det är en fin symbolik i det.
    Så kul med bebis!! Är glad för er skull.
    KRAM Mia

    SvaraRadera
  2. jaaa vilket tips?! Jaa den är superfin!

    SvaraRadera
  3. GRATTIS!!! Lycka till!

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: