onsdag 1 december 2010

God dag älskade vänner=)

Har suttit hela förmiddagen med mina histiora grejer till skolan, har ju haft roligare kan jag säga.
Trots antalet timmar nerlagt på arbetet så synas de knappt i bokstäver :(

Tog en paus för en timma sen, bakade tigerkaka, slängde in en maskin tvätt och dammug lyan, så det ser beboligt ut när mannen kommer hem=)

Han å sin sida har vart på kina restaurang m sin brorsa, vaddå fusk ?! :D
Jag som älskar kinamat.

Idag e det onsdag (redan) och det går mot helg, barnledig dessutom, jag som hade målat upp hur kul mina kiddos skulle ha på "tomtar o troll" med sin pappa så står det "inställt pga kyla" damn :(

Helgen blir lugn för våran del, har nog med mediciner ja måste trappas ur på i och med lilla bebis <3
Kanske blir en vända att träffa Daniel på fredag.

Nehee nu måste jag fortsätta plugga :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: