torsdag 2 december 2010

Lagerhous=Varje Kvinnas dröm ....?!

I alla fall min, skulle kunna spendera precis hur mkt pengar som helst i den affären.
Det är liksom n sån där affär man bara går förbi och det liksom bräner nästan i ögonvrån att man "MÅSTE" in dit.

En af´fär som ´´kan få vilken kvinna som helst att tappa fattningen om sin ekonomi, för dom har fan allt. Då menar jag ALLT! I typ alla färger och former.

Små söta presentpåsar och papper och små askar, så man kan i princip köpa vilken billig liten ateralj som helst för man skulle bara fokuera och förälska sig i den söta present asken den låg i och det söta textade snöret med doft av glass.

Åhh vad jag vill at mina pengar ska komma så jag kan handla lite till mig själv där inne, blir nog mkt julklappsköp där med å andra sidan =)

Nu ska jag återgå från Lagerhouse hemsida till historia och samhällsplugg =)

Här iaf saker jag bara SKA/MÅSTE köpa!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: