söndag 5 december 2010

andra advent !

Snart är det jul=) tiden går utav bara faen känns det som.
det är julskyltning idag, så jag o Markus ska gå en sväng oc låta julkänslorna blomma fram =) Mysigt. Men först blir de slöa på soffan till nån rulle eller nått.

Börjar känna mig måttligt gravid nu, mår illa som en kamel =/ Och tuttarna känns som silikon och läcker redan bebis föda, känns liiite onödigt och tidigt att läcka 7 månader innan h*n behagar att kika ut ur härligheten och ta emot världen med succe=)

Nåja, bara att gilla läget antar jag, nu måste jag försöka kräkas och sen dricka vatten för att se om de känns bätte !!

Mysig advents kväll allesammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: