tisdag 7 december 2010

Någon som vill köpa / vet någon som vill köpa brudklänning?!

Klänningen är i storlek 36/38, helt sprillans ny och aldrig använd.
Slöja och en begagnad underkjol ingår i priset, kan skicka den mot portokostnad.
Är en helt underbar klänning, annorlunda och fin.

Säljer den pga att jag vid bröllopet kommer vara i 8:e graiditets månaden och inte kommer komma i denna graciösa klänning, vill därför bli av med den så fort som möjligt.
Hör av er under kommentar om intresse finns =)


6 kommentarer:

  1. Inget illa ment eller så men varför försöker man bli gravid när man har köpt brudklänning och snart ska gifta sig??
    Som du skrev i ett annat inlägg så sa du ju att du var väldigt fertil så då visste du ju nästan att det skulle gå på första försöket?

    Väldigt fin klänning btw :)

    SvaraRadera
  2. Bella: Och det kanske inte var planerat när hon köpte klänningen, och orka bry sig om en klänning... Man kan inte styra livet efter en klänning.. tack å hej

    SvaraRadera
  3. exakt syster :)
    Klänningen är ju inte allt, gifter mig av kärlek och inte för klänningens skull så gifta mig ska jag om de så ska bli i mjukisbrallor.

    Och trodde kanske de skulle ta ett par månader och att jag på så sätt inte skulle vara höggravid under vigseln, fast de gör liksom inget, barnet är så välkommet och otroligt efterlängtat !

    SvaraRadera
  4. människa så du längst upp menar att hon inte hade rätt te att köpa klänningen eller? spelar la ingen roll om hon försökte bli gravid/eller blev gravid innan hon köpte klänningen eller köpte den när hon är gravid e ju hennes val inte sant???sälja går ju alltid att göra eller dukanske inte tycker man ska få sälja en brudklänning?!patetiskt skrivet av dej bella

    SvaraRadera
  5. Jo hon får gärna köpa en klänning men man kan väl tänka lite innan.
    Men förlåt så hemskt mycket, ska aldrig kommentera något med. :(

    SvaraRadera
  6. tänka o tänka?
    Ska jag tänka ahhh n?! ej vi kniper igen lite till för brudkläningen?
    D stör inte mig, jag säljer den o köper en ny, sen bad jag om kommentarer för att få den såld inte om folks åsikter angpende mitt barn i magen

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: