onsdag 17 november 2010

hos familjen Lindblad Walfridsson!

Tänkte faktiskt lite smått försöka komma i gång med bloggandet, har ju dock min älkskade hemma nu hos mig så den barnlediga tid som finna spenderar jag hellre i sällskap med honom än framför datorn.

Kan säga att jag säger inte bara detta nu utan menar det, jag har vöärldens bästa familj.
allt har gått över förväntan. Markus är världens bästa låtsaspappa, Barnen älskar honomn.

Han hämtar och lämnar på dagis, busar och leker, läser böcker oc töstar vid tårar, han är makalös, han är så full av kärlek och värme,

Är så lycklig jag hittat honom, är glad att mina barn får växa upp med åsynen av att ständigt se sin mor lycklig och omkramad och pussad, att se kärlek som det stora och fina det faktiskt är.

om alla föräldrar va som markus skulle det inte finnas så enormt många sorgsna olyckliga barn därute.

Älskar dig hjärtat!!

2 kommentarer:

  1. Tänker du ge upp bloggandet nu?
    Var tog den provocerande "blogg-horan" vägen?

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: